Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гаврилець О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Гаврилець О. В. 
Франчайзинговий бізнес України в період кризи [Електронний ресурс] / О. В. Гаврилець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 1. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.765 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гаврилець О. В. 
Ринок праці та активність трудової міграції в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Гаврилець // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 6. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_6_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.416 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Чучка І. М. 
Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці [Електронний ресурс] / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 296-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_11_36
Досліджено роль споживачів освітніх послуг і маркетингу в їх професійному становленні. Проаналізовано мотиваційну складову професійного становлення учасників дослідження. Визначено та оцінено основні споживчі потреби та бар'єри у становленні та надбанні фахової компетенції маркетолога на ринку праці та рівня попиту на неї.
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.649 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Дочинець Н. М. 
Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами [Електронний ресурс] / Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Вісник Закарпатського художнього інституту. - 2014. - Вип. 5. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/newtracaar_2014_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.372 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гаврилець О. В. 
Теоретико-концептуальні засади дослідження трудової міграції [Електронний ресурс] / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(4). - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(4)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гаврилець О. В. 
Дослідження проблем екологічності продукції меблевої промисловості на засадах маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо // Галицький економічний вісник. - 2020. - № 1. - С. 132-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2020_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.19 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Реслер М. В. 
Підвищення інвестиційної привабливості регіону з позицій регіонального маркетингу [Електронний ресурс] / М. В. Реслер, В. В. Гоблик, О. В. Гаврилець // Економічний простір. - 2021. - № 172. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2021_172_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.14 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського